سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

سدریک مقابل کولاک

برنده گولاک

 

 

نیس مقابل مصطفی علی

برنده نیس

 

 

دایوری مقابل کالاگر

برنده کالاگر


نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت22:17---29 دی 1395
بیخیال رفقا حمید زیاد اعصاب نداره (اینو بر اساس 10 ماه تجربه میگم)

اشکان
ساعت20:40---29 دی 1395
مرسی داش
پاسخ: خواهش میکنم


اشکان
ساعت20:31---29 دی 1395
داش من خوشم نمیاد به کسی فحش بدم تو دیدی من تا حالا فهش بدم برو نگا کن نظراتو اگه من کوچکترین فهشی داده باشم تو بیا هر چی خواستی بهم بگو من از داش حمیدم خوشم میاد ولی خدایی برو پستارو ببین
پاسخ: باهاش میحرفم


رومن رینز
ساعت18:58---29 دی 1395
سلام اقا شایان شما مدیر وبی دیگه درسته ؟؟؟ من از اقای حمید پانک شکایت دارم ین اقا نه ادب نداره خودتونم میتونید برید تو نظرات ببینید از هر رستری که خوشش بیاد تعریف و از هر رستری که بدش بیاد فهش میده بهش هم به خودش هم به طرفداراش الانم برگشته به منو چنتا دیگه میگه انگل پانک نیوز داش ما اگه واقعا انگلیم بزاریم بریم از ین جا که هم شما راحت باشین هم ما ولی نه اگه ارزش قاعلین رسیدگی کنین لطفا ین رسمش نیس والا
پاسخ: نه دادا طوری نیست باهاش میحرفم فقط کمی موقع بحث احساس خودتون رو کنترل کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 29 دی 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر